Bez obzira da li ste vlasnik malog, odnosno velikog preduzeća, znamo da razmišljate o izgradnji vašeg brenda i konstantnom proširenju istog, bilo da je to u sredini u kojoj živite ili putem web-a. U trenutku dok čitate ovaj tekst, na internetu postoji 171,648,771 aktivnih web sajtova. Mnogi od vas ne žele da pripadaju većini i reći će da ga brojka ne zanima kao ni to da ima web sajt. To je u redu jer svako ima način na koji želi da ljudi čuju za njega i njegov posao. Ipak, mišljenja smo da živimo u vremenu kada ljudima ne treba puno pričati čime se bavimo već da naši radovi i dela govore ko smo zapravo. Upravo zato je bitno da imamo jedno mesto na kome možemo izlagati naše radove na koje smo svakako ponosni. Nekada su to bili štampani katalozi, flajeri i oglasne table, a danas su to uveliko web sajtovi. Od potencijalnih kupaca i klijenata nas sada deli samo jedan klik. Podelićemo link na društvenim mrežama i posetioci će sami dolaziti.
U nastavku ćemo vam u kratkim stavkama nabrojati ostale bitne razloge da i vi imate svoj web sajt.
1. Vi pišete priču o vama
Da je samo ovo razlog, verujte da bi bilo dovoljno. Ko još veruje kompanijama koji nemaju web sajt?
2. Od vas se očekuje da imate web sajt
Ako kažete da nemate web sajt, retki će od vas tražiti da im pričate kako izgledaju vaši dosadašnji radovi.
3. Svi vaši konkurenti već imaju web sajt
Istraživanja su pokazala da kada kupac dođe na ideju šta mu sve treba, njih 72% će na internetu potražiti potreban materijal, edukovati se i videti utiske drugih.
Zato imajte u vidu da ako vas nema na internetu, kupci će ipak otići kod vaše konkurencije.
4. Google jedva čeka da vas prikaže svima
Da nastavimo, ukoliko nemate web sajt, procenat vaše vidljivosti i prisutnosti na internetu je približna nuli. Ali ako imate sajt, možete da ga optimizujete za pretraživače, čime ćete povećati šanse da se pojavite na vrhu Google rezultata i da dobijete veću vidljivost sa potencijalnim klijentima.
5. Predstavljate svima vaše proizvode i usluge
Ne samo da možete da prikažete svoje proizvode ili opišete svoje usluge detaljno sa prelepim slikama, već možete da pružite kratke video-uputstva ili instrukcije za preuzimanje u PDF formatu kako biste neodlučnim klijentima dali razlog da odu drugde da kupuju.